تالار گفتگوی شگـــــردهـــا

اخبار جدید تالار شگردها - - - پاسخ سوالات مسابقه های تالار شگردها


اعلام نتایج مسابقه چهار گزینه ای 21

اعلام نتايج
مسابقه چهارگزينه‌اي شماره 21 شگردها 
به مناسبت ماه مبارك رمضان و ليالي قدر 
بسته تشويقي (40)

 

نتایج مسابقه چهارگزینه ای 21 اعلام شد.

برای دیدن برندگان ، اینجا کلیک کنید.

طبق روال گذشته، تمامی جواب های اعلام شده ، صحیح بودند

شادکام باشید

 

نويسنده: الماس | تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:اعلام نتایج مسابقه چهار گزینه ای 21 , تالار شگردها, | موضوع: <-PostCategory-> |

پاسخ گویی به برخی سوالات متداول

 در این مطلب، سوالاتی که به صورت مکرر پرسیده شده است، را تا حد امکان پاسخ می دهیم :

این پست به مرور زمان آپدیت خواهد شد

 

 

سوال : منو بی دلیل محروم کردن، چطور آزاد بشم؟

جواب : برای آزاد شدن کاربر محروم شده دو راه عادی وجود داره: اول: صبر کنید تا دوران محرومیت شما سپری بشه و خودکار آزاد بشید. دوم: با مدیر محروم کننده صحبت کنید تا شما را آزاد کنه (البته مدیران با رتبه بالاتر هم قادر به آزاد کردن شما خواهند بود)

اگر در حق شما بی عدالتی صورت گرفته و به عملکرد مدیری اعتراض دارید، از قسمت ارتباط با مدیر پیام بگذارید (هر چند نباید امید به جواب دادن داشته باشید!!)

 

سوال : میخوام مدیر بشم، چیکار کنم؟

جواب : فرم مخصوص درخواست مدیریت افتخاری را پر کنید.

(فرم درخواست مدیریت افتخاری)

كاربراني مي توانند اين فرم را پر كنند كه در زمان تكميل، متوسط حضور روزانه آنها از يك هفته قبلش، روزي بيش از يك ساعت باشد، و نيز امتياز آنان بيش از 2000 امتياز باشد. 

 

سوال : من چجوری باید تو مشخصاتم عکس بگذارم؟

جواب : از نوار بنفش رنگ بالای صفحه اتاق ها، به قسمت مشخصات بروید، سپس از کادر باز شده، انتخاب عکس کاربری را از سمت چپ کادر بزنید.


سوال : برای گذاشتن عکس، چه شرایطی لازم است؟

جواب : کلیه کاربرانی که امتیاز آن ها به 5000 رسیده باشد، قادر به انتخاب عکس کاربری جهت نمایش در مشخصات خود می باشند. البته عکسی که انتخاب می شود، پس از تایید مدیر سایت قابلیت نمایش خواهد داشت.


 

نويسنده: الماس | تاريخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

تغییرات جدید در قوانین تالار

 قوانین خاک خورده شگردها، بالاخره به روز رسانی شدند

 تغییرات حاصله به این شرح می باشد :

قوانین 6 و 7  اضافه شدند :

ورود با نام كاربري ديگران تحت هر عنواني ممنوع است (حتي به جهت كمك و تست و حتي بمدت كمتر از يك دقيقه) در صورت مشاهده هر دو كاربر خاطي، محروميت سنگين و يا حتي هميشگي خواهند داشت. 

 

از آنجا كه اتاق گفتگوي شگردها به فارسي هست، پيامهاي ارسالي در محيط عمومي نبايد به زبانهاي محلي يا خارجي باشد. و اگر دو كاربر بخواهند به زبان غير فارسي صحبت كنند، در عمومي مجاز نيستند و تنها راهش صحبت در خصوصي هست.

 

سه تبصره به قانون اول اضافه شد :

تبصره 1 - با توجه به اينكه محيط چت يك محيط عمومي است و ادعاي كسي در مورد كاربري ديگر قابل اثبات نيست، هر گونه تهمت به افراد (مثلا اعلام در اتاق به اينكه يك كاربر دروغگو و فريبكار هست) مي تواند موجب محروميت باشد، جز در موارد استثنائي كه صحت آن ادعا قبلا براي مديران اصلي شگردها به اثبات رسيده باشد. 
تبصره 2 - شوخي كردن با ديگران تنها در جايي مجاز است كه مخاطب آن را شوخي محسوب كند و نيز از الفاظ غيرمؤدبانه و زشت حتي به شوخي هم نمي توان استفاده كرد. 
تبصره 3 - اگر كاربري حرف زشت (فحش) يا توهيني به شما كرد، عكس العمل شما نبايد با كلمات زشت همراه باشد. در اين موارد مي توانيد گزارش اين تخلف را به مديران حاضر در اتاق يا در صورت نبود از ارتباط با مدير (با ذكر تاريخ و ساعت دقيق) ارسال نماييد، تا با كاربر متخلف برخورد شود. 

 

چهار نکته به قوانین اضافه شد :

نكته 1 - براي مديريت بهتر و كاملتر، از روبات شگردها هم كمك گرفته شده است. روبات به كلمات زشت حساس است و كلمات ناسزاي شديد را به صورت اتوماتيك محروم مي كند. پس كساني كه نقل قول مي كنند بايد بدانند كه محروميت روبات شاملشان خواهد شد. در اين موارد به جاي نقل قول، تاريخ و ساعت دقيق پيام را از ارتباط با مدير ارسال كنند يا با سه نقطه به مطلب اشاره كنند. 
نكته 2 - با بالا رفتن شدت تخلف و سابقه تخلف يك كاربر، محروميت ها در مورد او شديدتر خواهند شد. از جمله كسر امتياز، محروميت از امكانات و در نهايت غير فعال شدن نام كاربري براي هميشه. 
نكته 3 - اگر كسي در خصوصي به كسي توهين كرد دو حالت دارد : يا توهينش با كلمات ركيك همراه است كه مي تواند شكايت كند، يا توهينش در حد كلمات ركيك نيست مثلا گفته نامرد يا پر رو يا ... اينها محروميت ندارد چون گفتگوي خصوصي هست و كسي نمي بيند.
نكته 4 - حمايت و دفاع از افراد مرتد (از جمله شاهين نجفي)، به منزله اشاعه ارتداد و خلاف قوانين اسلامي و قوانين شگردهاست، حتي نوشتن آنها در علاقمنديها هم صحيح نيست. 

 

نويسنده: الماس | تاريخ: جمعه 24 مرداد 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

مسابقه شماره 21

 

مسابقه شماره 21  به مناسبت ماه رمضان معرفی شد

 

شرکت در مسابقه شماره 21

 

 

 جهت دریافت پاسخ های مسابقه 21 ، اینجا کلیک کنید و در صفحه باز شده، بر روی دریافت کلیک کنید .

 توجه :

اگر به هر دلیلی نتوانستید فایل را دریافت نمایید، به ادامه مطلب رجوع کنید تا جواب ها را  مشاهده نمایید.

 

نکته مهم :

شماره سوالات و حتی گزینه های هر سوال، برای کاربران مختلف به صورت تصادفی است، بنابراین در انتخاب گزینه صحیح دقت فرمائید.

 

جوایز مسابقه :

كاربران ويژه بالاي 2 هزار امتياز: 10000 امتياز

كاربران عادي بالاي 2 هزار امتياز: 5000 امتياز

كاربران زير 2 هزار امتياز: 1000 امتياز

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: الماس | تاريخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |